DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

 

DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE





Alhamdulillah bertemu kita di entry kali ini, Elly nak berkongsi tentang duit raya awal dari shaklee. 

Tahun ini tahun ke enam Elly bersama dengan shaklee. Dulu masa buat bisnes shaklee team Elly cuma sorang iaitu Elly sendiri. Dari satu orang, Elly fokus besarkan team Elly.

Sepanjang Elly dalam bisnes shaklee dan sepanjang pengalaman Elly sendiri yang paling Elly suka, part dapat bonus. Shaklee tak pernah terlewat bayar bonus untuk semua SiD. Geng terima duit raya awal tu geng shaklee lah.🥰 Alhamdulillah....shaklee memang sangat memahami keadaan semasa.

Biasanya bonus kami terima pada 14 haribulan, itu pun bergantung kepada cuti hujung minggu atau public holidays. 

Ada juga yang dapat paling awal seawal 10 haribulan, masa tu time nak raya juga lah. Dan tahun ni memandangkan hari raya jatuh 22 April 2023 kemungkinan besar duit raya dapat awal seminggu sebelum tarikh 22 tu iaitu 14 April 2023.

NAK BUAT APA DENGAN DUIT RAYA AWAL YANG SHAKLEE BAGI.

Memandangkan bonus masuk awal 10 terakhir Ramadhan, antara yang ada dalam list Elly:

  • Guna untuk sedekah/zakat
  • Guna untuk persiapan terakhir perayaan
  • Beli supplemen shaklee untuk balik kampung
  • Sebagai modal nak travel balik kampung
  • Duit belanja mak ayah
Bestkan kalau dapat banyak banyak bonus shaklee boleh buat macam² terutama sedekah dibulan ramadhan dan duit sedekah untuk kanak kanak(duit  raya)

Masyaallah tabarakallah semoga Allah makbulkan hajat elly ni.

BESTNYA KALAU LEBIH RAMAI ORANG DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE



Bayangkan sebagai seorang surirumah bila dapat bonus mestilah kita happy dapat beli keperluan make up dan keperluan asas yang lain dengan guna duit bonus shaklee kita sendiri. Tanpa perlu tunggu duit gaji suami.


Tahu tak bonus shaklee ni tidak terhad dan yang paling sedikit adalah Rm25. Pada tahun 2020 sehingga 2022 shaklee telah membayar Rm372 juta kepada seluruh SID seMalaysia. Setahun lebih 100 juta hanya untuk bayar bonus kami semua

Apa yang menarik bisnes shaklee modal sangat rendah. Tak perlu modal ribu ribu ringgit. Tetapi kejayaan dalam bisnes shaklee pasti mampu anda dapat bonus awal.

Ha .....best ke best ??

SIAPA YANG BOLEH DAPAT DUIT RAYA AWAL DENGAN SHAKLEE.



Bisnes shaklee semua orang boleh join bukan hanya untuk suri rumah saja.

➡️Orang yang bekerja boleh buat bisnes shaklee untuk jana income sampingan. Malah penjawat awam juga boleh buat bisnes shaklee.

➡️Lelaki dan wanita semua boleh buat bisnes ni

➡️Tidak ada had umur, register ahli seusia 18. So umur 18 dah boleh start bisnes. Dan master terpaling muda dalam shaklee berumur 23 tahun.

➡️Suri rumah yang ingin jana pendapatan sendiri. Ramai kalangan suri rumah yang buat bisnes shaklee untuk bantu suami dan untuk buat simpanan diri sendiri.

Kalau anda ingin mencapai impian anda Elly mengalu alukan anda untuk join team DHB. Jom buat duit sama sama. Jadikan shaklee bisnes anda harini, serta join team shaklee bersama Elly.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee

Ellyamali 
Your trusted shaklee independent Distributor
Shaklee Business Leaders
 

Ulasan