MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

 MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE


Assalamualaikum.....
Entry kali ini saya nak share MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE.
 
Kalau ikut supplement kesihatan ni ada beribu jenis di pasaran. Ada yang dalam bentuk cecair dan ada dalam bentuk tablet. Sehingga saya tidak tahu mana yang sesuai dan selamat digunakan.

MULA KENAL SHAKLEE

Mula kenal shaklee pada tahun 2018. Waktu ni saya hamil. Dalam tempoh hamil saya alami masalah sembelit dan HB low. Dari sini bermula la episod makan shaklee.


Dalam tempoh ni saya consume untuk diri sendiri. Dan saya dapati banyak perubahan kesihatan yang saya dapat.

Terutamanya masalah sembelit dan Hb low saya semakin baik.

Alhamdulillah.....

Seterusnya sehingga ke process berpantang saya juga ambil set lengkap berpantang shaklee.


Dalam tempoh berpantang ni saya kekal bertenaga. Luka czer pun cepat kering dan yang paling saya suka susu sangat meriah dan pekat. Saya dapat menyusukan baby saya sampai tertido kekenyangan. Ha.....tau la kan baby kalau lapar cepat meragam. Tidur pun tak lama. Tapi baby saya alhamdulillah tidur lena.

So saya nak kongsikan mengapa saya memilih vitamin shaklee dan yakin dengan product shaklee.

PRODUCT BERASASKAN BAHAN SEMULAJADI

Shaklee dihasilkan oleh bahan semulajadi yang selamat untuk diambil dalam jangka masa yang panjang dan terbukti melalui kajian saintifik.

Semua product shaklee yang di hasilkan menggunakan 100% dari bahan semulajadi dan berkualiti yang dipantau ketat bermula dari pembenihan sesuatu tanamannya.

Sebab itulah product shaklee terkenal dengan "BEYOND ORGANIC".



PROVEN RESULT


Setiap bahan yang digunakan perlu melalui process 350 ujian klinikal untuk memastikan ianya betul betul berkualiti, bebas kimia, racun perosak etc.

Bahkan, bukan itu saja shaklee sangat komited untuk memastikan productnya betul betul SELAMAT DAN BERKESAN mengambil 'extra miles' dengan menjalani lebih 100,000 ujian setiap tahun.

Tidak heran lah kalau anda search di google anda akan menemui beribu testimoni berkesan dari penggunanya.

Malah bukan itu saja ramai atlit olimpic dan ahli angkasawan NASA telah menggunakan shaklee. Golongan ini telah memenangi pingat emas. 

Dengan vitamin shaklee, mereka bukan sekadar 'SELAMAT' malah cemerlang dalam bidang masing masing.

Ahli Angkasawan NASA

LANDMARK STUDY

Supplement shaklee merupakan satu satunya supplement yang mempunyai LANDMARK STUDY.

Kajian diketuai oleh DR GLADY'S BLOCK  bersama team SAINTIS UNIVERSITY BERKELEY CALIFORNIA keatas 3 golongan pengguna product shaklee (yang mana mereka ini telah mengambil supplement shaklee selama 20th, 30th & 40th)

Hasil kajian telah membuktikan pengguna suplement shaklee jauh lebih sihat dan kurang risiko penyakit berbahaya berbanding golongan yang tidak mengambil apa apa supplement  atau golongan pengguna supplement jenama lain.



   INOVASI SHAKLEE LEBIH 100 TAHUN

Vitamin tertua dihasilkan oleh pengasas shaklee DR FOREST C SHAKLEE adalah multivitamin Vita Lize Mineral (nama lama Vita lea Iron Formula) 

Vita Lize merupakan salah satu bukti DR FOREST C SHAKLEE sangat komited menghasilkan product yang berkualiti dan " HARMONI DENGAN ALAM SEKITAR sejak 100 tahun.


TRUSTED BRAND

Shaklee telah menerima anugerah TRUSTED BRAND AWARD, GOLD AWARD WINNER selama 2 tahun berturut turut iaitu pada tahun 2021 & 2022 oleh READER DIGEST, MALAYSIA.

Bila supplement yang kita ambil setiap hari di angkat sebagai trusted brand, ini meningkatkan lagi KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN kita sebagai pengguna shaklee.



Ha....Amacammm??
Anda sudah yakin dan percaya dengan product shaklee?

So kalau anda nak pilih supplement pastikan pilih shaklee. Dan kalau anda nak beli product shaklee pilihlah saya sebagai Pengedar shaklee Anda supaya anda dapat bimbingan yang sesuai dengan supplement yang anda beli. 

Saya adalah pengedar sah shaklee yang dibimbing oleh Pakar Nutrition Shaklee



Elly Amali
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#BisnesOnlineTerbaikMalaysia
#KepentinganVitaminCkepadaBadan
#ShakleeKedah



Anda juga dijemput untuk follow saya di :
FB: Elly Amali 
IG: shaklee_ellyamali

Ulasan