INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

 INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Bermula dengan modal mendaftar ahli RM65 sahaja sewaktu dulu(sekarang daftar ahli cuma RM35) dan zero pengalaman dalam online bisnes . Kini saya seiring dengan mereka yang sudah lama dalam  online bisnes .
Pejam celik pejam celik hampir enam tahun saya dalam online bisnes  ini. Percaya atau tidak, income saya hampir setiap bulan saya terima dari shaklee.

Walaupun saya hanya berbisnes dari rumah saja. Hasilnya menikmati makan gaji sama seperti orang bekerja. Yang paling istimewa bila bekerja sendiri dari rumah adalah masa yang flexible. Boleh berkhidmat untuk suami, anak anak dan yang paling penting apa yang kita dapat atas usaha kita itu berbaloi.

Apa yang ingin saya kongsikan disini adalah tentang kelebihan bisnes shaklee ialah insentif shaklee Malaysia berikan kepada sid sid shaklee pada tahun ini adalah extra bonus dari Field Incentive Program yang mana program ini membuka peluang kepada semua orang untuk menikmati banyak lagi insentif insentif yang shaklee tawarkan.Selain dari extra bonus shaklee juga ada insentif free trip dalam dan luar negara. Yang paling saya teruja tu adalah insentif shaklee extra bonus sebanyak enam ratus ringgit sekali shaklee bagi. Banyak tue...

APAKAH SYARAT SYARAT UNTUK DAPAT EXTRA BONUS?

Berita baik buat anda pada tahun ni, bermula bulan April extra bonus akan diberikan kepada sid sid yang baru runk up dan yang kembali aktif dalam bisnes shaklee.

Syarat pertama buat sid sid yang baru runk up buat pertama kali anda mestilah runk up pada bulan April atau Mei atau June. Kiranya jika anda runk up pada bulan April anda wajib effective appointed runk dari April sehingga June. Maka pada Ogos 2023 anda akan dibayar cash extra bonus sebanyak enam ratus ringgit.

Syarat kedua jika anda adalah supervisor atau senior supervisor tetapi tidak effective sepanjang 2023, anda wajib effective pada April 2023 ni sehingga June 2023. Maka anda layak dibayar extra bonus pada Ogos sebanyak enam ringgit. Untuk mendapat extra bonus ni anda wajib effective selama tiga bulan berturut turut. 

APA LAGI YANG SHAKLEE TAWARKAN?

Selain insentif trip dan extra bonus anda juga boleh menikmati :
- Cash Bonus
- Car Bonus

Cash bonus ada dua jenis iaitu bonus bulanan dan untung runcit. Cash bonus ini layak oleh semua yang bergelar ahli shaklee.Jika pembelian anda melebihi syarat untuk mendapat bonus, sudah tentu anda layak. Walaupun baru mendaftar ahli harini.

Cash Bulanan
Bergantung kepada jualan anda bersama team. Lagi besar jualan lagi besar bonus yang anda dapat.

Untung Runcit
Apabila anda menjual vitamin dengan harga retail, anda akan dapat untung runcit secara on the spot.Untung runcit akan masuk terus ke dalam akaun bank anda. Contohnya harga runcit vitamin c Rm115. Manakala harga ahli vitamin c Rm98. Bonus runcit vitamin c maksimum Rm17. Rm17 itu akan terus masuk ke dalam akaun bank anda.

Ha.....kalau nak harga jimat kena la join ahli !!

Cash bonus dalam shaklee tiada had langsung tau. Anda boleh capai bonus sehingga infiniti.

Car Bonus
Car Bonus pula hanya diberikan kepada anda yang runk up sebagai leader. Sebagai leader plak anda kena fight tiga bulan fleet car bonus.Untuk penerangan lebih terperinci , selepas anda jadi ahli dan berminat aktif dalam bisnes shaklee saya akan terangkan dengan lebih jelas. Shaklee bukan bagi kereta tau, tapi shaklee bagi duit. Dan dengan duit tu anda boleh beli kereta, rumah, tanah, bagi mak ayah atau nak buat simpanan.

Best ke best dengan insentif shaklee tawarkan ini?
Ha...mestilah bestkan tawaran yang shaklee tawarkan ini. Ramai sudah yang berjaya dan layak menikmati tawaran ini.

APA SAYA AKAN BUAT DENGAN INSENTIF INI?

Jika saya antara calon calon yang layak tersenarai nama atau terpilih untuk menerima insentif shaklee kalini. Saya akan guna insentif tu untuk buat sedekah, bagi mak ayah dan hadiah buat suami. Masyaallah....bestnya....bagi saya zaman sekarang nilai enam ratus ringgit tu sangat besar nilainya. Jadi untuk mendapat lebih keberkatan dalam bisnes, saya perlu bahagiakan orang yang banyak berkorban untuk saya dan tak lupa membelanjakan duit itu ke jalan kebaikkan...
insyaallah...

Sekiranya anda berminat dengan insentif yang shaklee tawarkan seperti yang saya kongsikan tadi dan ingin menjadi ahli dibawah group DHB boleh terus hubungi saya. Anda akan dibimbing sepenuhnya oleh team saya. Segala ilmu dan tips akan dikongsikan untuk anda.

Sistem pembelajaran islamik diterapkan kedalam diri setiap orang. Bukan sekadar mengejar keuntungan dunia tapi juga ilmu akhirat diterapkan dalam setiap diri.



Elly Amali
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#BisnesOnlineTerbaikMalaysia
#InsentifShakleeMalaysia
#ShakleeKedah


Ulasan

Catat Ulasan