MAINTAINKAN BERAT DENGAN SET HELLO NEW YOU

MAINTAINKAN BERAT DENGAN SET HELLO NEW YOU 


    Setiap tahun azam kita yang pertama kurus. Lagi lagi masuk Ramadhan ni target kita masih sama "nak kurus". Dalam fikiran bulan ramadhan la paling senang nak turunkan berat badan. Konon kononnya nak kurus hanya dengan berpuasa. Tapi setiap tahun juga azam tu berlalu seperti angin lalu. 

Masuk Ramadhan nafsu makan lagi dasyat bila tengok juadah yang ada dibazar tergugat iman. Sampai tak tahu nak beli yang mana satu, last last beli semua yang rasa nak makan. Bila sampai waktu berbuka, tengok tengok penuh meja sampai tak termakan. Jadi yang tak sempat makan waktu berbuka kita akan sambung makan waktu malam nanti lepas balik tarawih. Nak buang sayang....last tengah malam pun makan juga.....betul tak??

Dulu saya pun macam ni, fikir balik bila nak kurus memang susah la. Duk terbayang juadah yang belum habis di meja tu. So macam mana nak kurus sebelum raya kalau macam ni....

Tapi sejak shaklee keluarkan SET HELLO NEW YOU misi untuk kurus menjadi smooth saja. Kira sebelum masuk Ramadhan saya dah prepair dari segi mental dan nafsu. Ha....kan nak kurus nafsu lah paling utama kena kuat. Jadi bulan puasa adalah bulan untuk kawal segala nafsu. Apa yang saya prepair adalah saya mesti ambil makanan yang banyak nutrisi sewaktu sahur. Supaya badan mampu untuk berpuasa seharian. Jadi saya memilih berpuasa dengan set hello new you kerana ia membantu badan saya untuk berpuasa bagi mengelak dari terjadi masalah seperti gerd, gastrik, demam, migrain, letih,lesu dan tidak bermaya ketika berpuasa. Dan yang paling best dalam set hello new you ni ada sekali dengan set puasa shaklee.

MEMPERKENALKAN SET HELLO NEW YOU


Shaklee memang terbaik , memperkenalkan set hello new you kepada pelanggan pelanggan dan sangat prihatin dengan masalah masalah rakyat Malaysia ni. Set hello new you nak bantu ramai pelanggan pelanggannya sihat sentiasa. Jadi dalam pakej set hello new you anda akan dapat kulit cantik, slim dan sihat.

Alhamdulillah....termasuk diri saya sepanjang bulan puasa memang setiap kali bersahur saya akan ambil set hello new you. Sepanjang tempoh berpuasa memang berat saya turun dengan sangat cepat. Jadi saya rasa misi saya berpuasa untuk kurus dan sihat berjalan dengan sangat lancar. Tanpa rasa stress. Sambil berpuasa saya juga jaga portion makan agar lebih cepat capai target berat yang saya impikan sebelum raya. Jadi saya rasa saya perlu share dengan anda apa manfaat setiap item di dalam set hello new you yang saya ambil.

CINCH SHAKE

OMEGAGUARD

LECHITIN

HERBLAX

GABUNGAN KONSEP 3B

(Bakar, Buang & Bina)



Set Hello New You menggabungkan konsep 3B iaitu bakar, buang dan bina. Setiap Supplemen yang ada dalam set hello new you mempunyai function function yang tersendiri sebab tu ramai yang dapat turunkan berat badan dengan sangat cepat dan dalam masa yang sama dapat maintainkan berat.

1- Lechitin & Omegaguard
(Bakar)
✅Bertindak sebagai agen bakar lemak, memecah lemak dan meningkatkan metabolisma badan

2- Alfalfa Complex & Herb Lax 
(Buang)
✅Bertindak sebagai agen pembersih dan detox sisterm pencernaan 

3- Cinch Shake & Esp
(Bina)
✅Protein cinch shake untuk mengawal pengambilan makanan yang tinggi kalori

✅Beri tenaga di siang hari serta membina otot agar badan tidak gelebeh.


SIAPA BOLEH AMBIL SET HELLO NEW YOU.

Set ni selain yang nak kurus?
✅Tingkatkan peluang hamil

✅Nak kulit sihat cantik dan cantik

✅Maintain healthy weight waktu pregnant

✅Selalu lesu dan lemah

✅Mengawal nafsu makan yang kuat

✅Kurang simptom PCOS

✅Relieve indigestion dan sembelit


TESTIMONI TERBUKTI BERKESAN







Ha....dah nampakkan testimoni testimoni dari set hello new you ni. Kalau nak tahu set ni juga bukan setakat kurus tapi juga boleh maintainkan berat yang penting selepas berdiet kena terus konsisten ambil set hello new you.

SET HELLO NEW YOU PROMO MENARIK BULAN NI.


Kesimpulannya set ni sangat terbaik untuk bantu anda turunkan berat badan dan maintainkan berat selepas raya. Nak nak lagi masih lagi dibulan syawal memang hari raya open house banyak sangat. Ini lah masa untuk kita kekal maintain walau open house banyak.  Selain tu juga set hello new you membantu membuang lemak jahat dan kolestrol dalam badan kita.
Amalkan setiap hari untuk lebih cepat capai impian anda. 

Jom dapatkan harini set hello new you sementara promosi masih berlangsung. Bila anda dapatkan set hello new you 4 item yang besar dan bertahan sehingga 1-2 bulan pengambilannya. Grab time promo anda akan dapat FREE SHAKER, FREE MEMBERSHIP & FREE POSTAGE SELURUH MALAYSIA 💖

Tahu tak harga asal untuk set ni ialah Rm441. Promo bulan ni cuma Rm353.
So anda pengguna yang bijak cepat cepat dapat set hello new you harini!

Berminat terus contact saya✭



Elly Amali
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#BisnesOnlineTerbaikMalaysia
#Sethellonewyou
#ShakleeKedah




Ulasan