NYILU CZER HILANG DENGAN VIVIX SHAKLEE

NYILU CZER HILANG DENGAN VIVIX SHAKLEE 


VIVIX SHAKLEE merupakan supplement yang tinggi dengan kandungan antioksidan. Vivix adalah satu satu supplement yang berjaya menembusi sel sel sehingga keperingkat DNA. Vivix merupakan minuman botani yang anti aging atau anti penuaan yang terbaik dan bagus untuk kesihatan menyeluruh.

Memandangkan badan kita mempunyai berbilion sel yang bertindak membina otot , organ dan tisu badan.Maka sel sel ini akan bertukar ganti dalam lebih 300 bilion sehari dan 200 juta pada setiap minit.

IKHTIAR CZER DENGAN VIVIX.


Okey....kali ni saya nak share sedikit pengalaman saya selepas bersalin. Setiap orang punya pengalaman yang berbeza beza, seperti saya sendiri selepas 2 tahun bersalin secara czer bahagian czer masih terasa nyilu. Semua tahu kan bila bersalin czer bahagian tu bukan senang nak cepat baik walaupun anak dah semakin besar. Dalaman yang kita tak nampak kan? Apa yang saya lalui adalah setiap kali saya buat kerja berat sikit atau dukung baby saya masih rasa nyilu dan pedih pedih bahagian czer tu.

So saya start search di google cara nak hilangkan masalah nyilu selepas czer. Kemudian saya terbaca sharing dari seorang pengguna vivix yang ada sama masalah dengan saya. Bermula dari situ saya kumpul duit untuk beli vivix ni.

Selepas beberapa botol saya consume alhamdulillah ianya sangat berkesan. Bahagian czer saya dah tak rasa nyilu setiap kali saya buat kerja berat atau dukung anak seperti sebelum ni. 

Paling best badan saya rasa lebih sihat cergas bertenaga dan kulit nampak lebih sihat dan cantik. Memang patut pun ramai kalangan wanita yang consume vivix nampak lebih muda dari usia.

Berbalik kepada tujuan saya ambil vivix untuk hilangkan rasa nyilu tapi lain plak jadinya. Setiap kali berkumpul dengan ipar duai, orang selalu tanya saya adakah saya anak kepada mereka....hahaha.
Dan ada juga yang beranggapan saya seorang student. Kadang saya rasa bangga sebab saya nampak muda dari usia sebenar saya. Semua asbab consume vivix.

KANDUNGAN VIVIX SHAKLEE

Antara kandungan yang terdapat dalam vivix shaklee adalah

🌾PURPLE CARROT
🌾MUSCADAINE GRAPE
🌾EUROPEAN ELDERBERRY
🌾JAPANESE KNOTWEED

Kesemua tumbuhan ini mempunyai polyphenols dan resveratrol yang sangat tinggi. Penyelidikan yang dibuat oleh Universiti Harverd telah membuktikan Resveratrol sangat membantu untuk memelihara sel sel DNA yang rosak kesan daripada radikal bebas.

PURPLE CARROT 


🍒Mempunyai Astazanthin dan Anthocyanin dan kaya dengan antioksidan.

🍒Warna unggu pada carrot mempunyai pytochemical yang sangat bagus untuk kesihatan badan

🍒Mengurangkan keradangan 

🍒Menggalakkan penglihatan yang sihat

MUSCADINE GRAPE


🍒Sejenis anggur yang mempunyai extra kromosom. Dimana kromosom kromosom ini membantu menyihatkan sel sel badan yang telah rosak serta membetulkan kerosakkan genetik.

🍒Muscadine grape ini baik untuk kesihatan jantung dan melancarkan salur darah

🍒Kaya dengan antioksidan yang melawan radikal bebas

🍒Resveratrol membantu melindungi badan daripada kolestrol melekat pada badan


EUROPEAN ELDERBERRY


🍒Sangat bagus untuk kesihatan

🍒Meningkatkan kesihatan sistem badan

🍒Bantu lawan selsema, demam & influenza

🍒Mengandungi Ellagic asid yang bertindak membantu melawan kanser dan jangkitan virus/bakteria


JAPANESE KNOTWEED


🍒Merupakan tumbuhan yang bagus untuk perut

🍒Melindungi daripada penyakit kanser dan jantung

🍒Bantu merendahkan tekanan darah tinggi

🍒Bantu menyihatkan sel pankreas pesakit diabetes dan bantu penghasilan insulin


TESTIMONI PENGGUNA VIVIX













PROMO VIVIX


Harga vivix shaklee untuk bukan ahli ialah Rm498 untuk sebotol. Manakala harga sebagai ahli shaklee Rm399 untuk sebotol. Jika anda belum ahli cepat cepat lah daftar ahli dan nikmati harga istimewa serta layak mendapat point ke atas semua pembelian vitamin shaklee.

Bulan june ni kami ada berita gembira buat anda peminat vivix atau sudah lama anda ingin mencuba vivix . Shaklee telah membuka peluang dengan adakan promo best tau. Anda boleh buat bayaran secara ansurans tanpa dikenakan apa apa cas.


PENGEDAR VIVIX YANG BERDAFTAR


Bagi sebarang pertanyaan tentang vivix atau berminat mendapatkan vivix shaklee anda boleh terus hubungi saya seperti link yang tertera di bawah.





Elly Amali
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#BisnesOnlineTerbaikMalaysia
#Nyiluczerhilangdenganvivixshaklee
#ShakleeKedah


Kesihatan badan bermula dari dalaman yang sihat!



Ulasan