PENGEDAR SHAKLEE ANDA (Elly) KAWASAN SUNGAI PETANI KEDAH


Assalamualaikum dan salam sejahtera....
Hye warga Sungai Petani atau warga Kedah, berita baik untuk anda. Bagi pengguna tegar product shaklee anda boleh dapatkan shaklee dengan saya Pengedar shaklee Anda (elly). Buat anda yang tinggal di Sungai Petani atau kawasan berhampiran sekitar dengannya. Masih tercari cari pengedar shaklee anda di kawasan Sungai Petani, sahabat boleh dapatkan secara terus daripada saya.

Saya merupakan pengedar shaklee yang aktif beroperasi di Sungai Petani tau! Lebih kurang 6 tahun saya aktif berbisnes menjual dan mengedar serta membantu orang ramai memilih supplement terbaik untuk kesihatan diri.

READY STOCK AVAILABLE FOR COD



Bagi sahabat yang bertanya dimana lokasi kedai shaklee saya, okey saya nak beritahu bahawa saya hanya beroperasi dari rumah dan tiada kedai khas dibuka. Lebih spesifik kedai saya beroperasi secara online dari rumah saja. Memandangkan saya seorang suri bisnes memang saya ada buat Cash On Delivery (cod). So jika sahabat yang tinggal di Sungai Petani atau berhampiran SP sahabat boleh buat belian secara cod dengan saya. Saya harap sahabat sahabat dapat support bisnes saya.

BELIAN SECARA POST JUGA AVAILABLE




Buat sahabat yang berada luar dari negeri Kedah korang jangan risau, sahabat boleh dapatkan shaklee dengan saya. Saya juga menyediakan perkhidmatan melalui currier. Penghantaran akan dilakukan samada oleh J&T atau Gdex. Boleh juga jika sahabat request currier yang paling aktif dikawasan sahabat.

I AM TRUSTED SHAKLEE DISTRIBUTOR 

& SHAKLEE BUSINESS LEADER


Saya juga merupakan salah sorang Business Leader dalam perniagaan shaklee ini, dan telah mencapai income bulanan 4 angka tanpa miss setiap bulan. Buat masa sekarang saya membuka peluang kepada sahabat yang berminat nak mulakan bisnes product kesihatan shaklee. 

Saya mengalu alukan sahabat yang berminat untuk turut serta menjadi Pengedar bebas (Independent Distributor). Sahabat tak perlu risau berapa modal perlu di laburkan, kerana modal untuk menjadi pengedar cuma daftar ahli serendah Rm35 sahaja. Atau sahabat boleh buat belian mana mana product promo yang mempunyai free member dan free post. Sahabat terus sing up member secara free. Sahabat tak perlu pun keluar modal yang tinggi. 

Yang saya mahukan mereka yang betul betul komited nak berbisnes dan berkeinginan yang tinggi untuk belajar bermacam macam perkara dan sediakan aplikasikan sepenuh usaha untuk maju dalam bisnes shaklee ini. Saya juga mengalu alukan mereka yang bekerja juga untuk membuat income tambahan bersama shaklee.

Jom jadi sebahagian dari family team saya.


Elly Amali
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#BisnesOnlineTerbaikMalaysia
#PengedarshakleeAnda(Elly)
#ShakleeKedah

Ulasan