RENEW KEAHLIAN SHAKLEE ANDA HARINI

 RENEW KEAHLIAN SHAKLEE ANDA HARINI


KEAHLIAN SHAKLEE ANDA EXPIRED?
KENAPA PERLU RENEW?
BERAPA BAYARAN RENEW KEAHLIAN SHAKLEE?

Saya sering kali dapat soalan soalan tentang renew keahlian shaklee. So entry kali ni saya nak berkogsi jawapan dari soalan soalan diatas. Semoga perkongsian saya kali ni memberi manfaat buat sahabat.

Shaklee memperkenalkan sistem renew pada tahun 2016-2017. Jadi mana mana ahli yang tidak aktif melebihi 2 tahun, nama mereka akan hilang dalam sistem keahlian shaklee. Untuk menjadi ahli semula sahabat perlu mendaftar baru keahlian dengan yuran sebanyak RM35 atau sahabat boleh buat belian mana mana product shaklee yang ada tawaran free membership. 

Jika sahabat gagal untuk renew keahlian shaklee, sahabat telah kehilangan banyak kelebihan dan keistimewa sebagai ahli shaklee.

Namun saya ada berita baik buat sahabat, setiap tahun shaklee sentiasa upgrade polisi keahlian shaklee. Untuk mengekalkan keaktifan keahlian, sahabat hanya perlu buat mana mana pembelian product shaklee dengan ini secara automatik keahlian telah diperbaharui. Walaupun sahabat cuma membeli satu tube herbal blend yang berharga serendah Rm50.

FREE RENEWAL ON YOUR BIRTHDAY 

Tahu tak waktu bila sahabat kena renew keahlian sahabat?




Untuk renew keahlian shaklee sahabat perlu buat sebarang pembelian dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir sahabat. 

Contohnya begini :

  • tarikh lahir sahabat ialah bulan mei
  • sahabat boleh buat belian 1 tube herbal blend pada bulan mac
  • maka secara automatik keahlian sahabat di perbaharui setahun sekali.


Tujuan utama shaklee buat sistem macam ni adalah untuk lupuskan "ahli hantu" yang mana dah tak aktif buat pembelian.

Jadi jika sahabat ambil langkah renew sahabat tak perlu bayar yuran keahlian RM35 tu. Jom bertindak awal untuk renew. Jika keahlian sahabat hampir tamat atau sudah tamat cepat cepat renew.

KEISTIMEWAAN AHLI SHAKLEE

Alhamdulillah tak sia sia saya jadi ahli shaklee selama 6 tahun. Saya dapat bantu ramai downline saya menikmati cash rebate disamping bantu mereka sihat. Dan yang paling best mereka dapat makan shaklee dengan harga yang sangat murah.

Best kan???

Disamping saya bantu mereka, sebagai agen lagi banyak keistimewaannya yang saya dapat. Dengan hanya berkongsi manfaat kepada orang ramai saya juga dapat menikmati cash rebate setiap bulan.

Terima Kasih Shaklee!

PROMO BEST !

Sekarang lagi best tiada lagi yuran keahlian untuk renew. Shaklee bagi free renew keahlian shaklee dengan beli mana mana item yang ada point UV saja. Automatik keahlian diperbaharui. Jom jadi pengguna yang bijak ! Rebut peluang dengan dapatkan salah satu promosi di bawah. Ini paling mudah untuk renew keahlian sahabat. Shaklee berbesar hati memberi peluang kepada rakyat untuk menikmati supplement terbaik dengan harga mampu milik.
Set Healthy 


Set Healthy 


Set Slim


Set skin care youth 

Salah satu promo mei yang menjadi rebutan orang ramai adalah set rahmah A dan set rahmah B.


Set Rahmah A

1 set Rm99
free membership

Set Rahmah B

2 set Rm188
free membership
free postage.

Untuk sahabat yang sudah menjadi ahli pembelian setiap supplement shaklee melebihi RM300 sahabat akan dapat free postage. Dan dapat kumpulkan mata ganjaran atas setiap pembelian.

Untungkan???

Sebarang pertanyaan untuk lebih detail tentang renew keahlian, daftar keahlian atau untuk mendapatkan mana mana suplement shaklee terus hubungi saya.


Elly Amali
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#BisnesOnlineTerbaikMalaysia
#Renewmembership
#ShakleeKedah

Ulasan